Kõik teed, iga ilmaga

Seiklusliku hingega rootsi luksus - see sportlik sedaan eristub massist.

Volvo S60 Cross Country

S60 Cross Country on kõrgema kliirensiga – 65 mm – ning see on varustatud võimeka nelikveoga, tänu millele on see auto turul ainus tõeliselt võimekas ja stiilne sedaan-linnamaastur, mis sobib kõikidel teedel sõitmiseks.  Euroopa turgudel, Eesti kaasa arvatud, pakutakse ka esiveoga S60 Cross Countryt.

KUJUNDUS

Seiklushimulisus
Dünaamiline kujundus, mis tagab jõulise olemusega kaasahaarava ja keskendunud sõiduelamuse, lisab sedaanile sportlikkust, omapära ja seiklushimulisust. Välisilmet iseloomustavad ainulaadne Cross Countryle omane kärjekujuline iluvõre, läikivmustad aknaliistud ja peeglikatted ja tagumisel pealesõidukaitseplaadil olev reljeefse kirjaga Cross Country logo. S60 Cross Countryst õhkub Volvo armastust looduse vastu ja Skandinaavia päritolu. Valikus on nii 18- kui ka 19-tollised veljed kõrge profiiliga rehvidega, mis lisavad mugavust ja parandavad väljanägemist kõikidel teedel sõites, vähendavad teemüra ja pakuvad vajaduse korral velgedele tõhusamat kaitset. S60 Cross Country on saadaval viies kerevärvitoonis: Onyx Black, Osmium Grey, Crystal White, Bright Silver ja Rich Java.

Mugav sportiste
S60 Cross Countryl on sportistmed, mis täiendavad ideaalselt tõelise juhiauto valitsemise tunnet. See pakub suurepärast külgtuge täies ulatuses reitest kuni õlgadeni ning hoiab tänu sellele juhti kindlalt paigal suurel kiirusel kurvide läbimisel.

VEERMIKUD JA JÕUALLIKAD

Jõuallikas
S60 Cross Country tuleb turule jõuallikate programmiga, mis ulatub nelikveoga versioonile mõeldud võimsast bensiinimootorist T5 (võimsus 254 hj) kuni esiveoga versioonile mõeldud 190 hj diiselmootorini D4. Viimati nimetatu põhineb Volvo oma klassi parimal Drive-E jõuallika konstruktsioonil, pakkudes säästlikkuse ja jõudluse kompromissitut kooslust. Manuaalkäigukastiga S60 Cross Country D4 kütusekulu on 4,2 l / 100 km (111 g/km). Saadaval on ka nelikveolise versiooni jaoks mõeldud D4, mis põhineb praktikas end tõestatud 2,4-liitrisel, 190 hj, viie silindriga diiselmootoril.

SENSUS

 

Juhiekraan
Juhiekraan kuvab juhi isikupärastatud teabe aktiivsele TFT-kristallekraanile. Valida saab mitme valikuvariandi vahel, kaasa arvatud ainulaadse pruuni Cross Country teema.

Sensus Connect
Digitaalnäidiku temaatilisi värve jäljendab ka ühendatud teabe- ja meelelahutussüsteem Sensus Connect. Sel on värskenduskuuri läbinud kasutajaliides ning mitu uudset funktsiooni, mis pakuvad klientidele täielikult ühendatud olemise kogemust. Pilveteenused võimaldavad juhil otsida parkimiskohti ja tasuda parkimise eest autos olles, avastada sihtkohas uusi restorane, voogedastada sujuvalt lemmikmuusikat ja palju muud. Samuti saab juht lasta tekstsõnumeid valjult ette lugeda ilma käsi roolilt tõstmata. Bluetooth-mobiiltelefoniteenus võimaldab peale vabakäekõnede voogedastada muusikat endale sobivast kaasaskantavast Bluetooth-ühilduvast muusikaseadmest.

Esmaklassiline Premium helisüsteem
Sensuse perekonda kuulub ka kõige täiuslikum Premium Soundi helisüsteem, mis sisaldab võimendit 5 × 130 W koos järgmise põlvkonna helitäiustustarkvara Dirac Live’i ning kuni 12 kõlariga, sh kõrgliikuvusega ümbrisega basskõlar täiustatud bassi jaoks, pehme kõlaga kuppel-kõrgsageduskõlarid tasaste kõrgete toonide jaoks ning suured kesksageduskõlarid salongi keskel ja ustes. Esmaklassilise Harman Kardoni helisüsteemi abil saab juht nautida kaasahaaravat heli täiustatud bassiesitusega ning helitugevuse suurendamisel on heli täiesti selge.

OHUTUS JA TUGI

Soojendusega rool ja käiguvahetuslabad
Et juhtidel oleks külma ilma korral veelgi mugavam, saab kolme kodaraga roolid varustada elektrilise soojendusega. Automaatkäigukastiga autodele saab paigaldada käiguvahetuslabad, mis võimaldavad juhil vahetada käike käsitsi, hoides seejuures mõlemad käed roolil. Autodele, mille varustusse kuulub vihmaandur, võib nüüdsest paigaldada ka elektrilise soojendusega esiklaasi, mis külmadel talvepäevadel teeb klaasi jääst eriti kiiresti puhtaks.

Elektriline roolivõimendi
Elektriline roolivõimendi (EPAS), mida pakutakse Drive-E mootoritega, kasutab roolilati toetamiseks elektrimootorit ning juht saab valida kolme võimendusastme vahel. Režiimis Low pakub süsteem suurt võimendust, lihtsustades manööverdamist. Režiimis Medium on võimendus veidi väiksem, et suurematel kiirustel oleks teetunnetus parem. Režiim High on kõige parem seadistus innukale juhile, soodustades sõiduki dünaamilisust.

Mägipidur
Mägipidur, mis hoiab autot automaatselt ühtlasel kiirusel mäest laskumisel, kuulub nelikveoliste mudelite standardvarustusse.

Läbimurdelise tehnoloogiaga pidevad kaugtuled
Tänu aktiivsete kaugtulede tehnoloogiale pole vaja esitulesid enam ümber lülitada lähituledelt kaugtuledele ja vastupidi. Selle asemel saab esituled tänu aktiivsete kaugtulede tehnoloogiale püsivalt kaugtuledele lülitada. Kui vastu tuleb teine sõiduk, aitab süsteem vältida vastutuleva juhi pimestamist, kattes nii suure osa valgusvihust kinni, kui vajalik. Selleks kasutatakse esilaternasse paigaldatud leidlikku projektormooduli mehhanismi. Täpselt samamoodi hoiab süsteem ära ka eessõitvate autojuhtide pimestamise.

Jalakäijate ja jalgratturite tuvastustehnoloogia
Uus täiustatud tarkvara koos vaatevälja kiirema töötlusega võimaldas laiendada Volvo Carsi tuvastus- ja automaatpidurdustehnoloogiat selliselt, et see hõlmaks ka jalgrattureid. Jalakäijate ja jalgratturite tuvastamissüsteemil on automaatne täispidurdus ja täiustatud andurisüsteem, mis skaneerib auto ees olevat ala. Kui auto taga sõitev jalgrattur pöörab ootamatult ees sõitva auto ette ja kokkupõrge on vältimatu, aktiveerub kohe hoiatussignaal ja süsteem rakendab kogu pidurdusjõu. Samuti tuvastab tehnoloogia selle, kui jalakäija astub teele auto ette. Kui juht ei reageeri õigel ajal, annab auto hoiatuse ja pidurdab automaatselt ise.

City Safety – töötab kiirusel kuni 50 km/h 
City Safety süsteem töötab kiirusel kuni 50 km/h. Auto pidurdab automaatselt ise, kui juht ei reageeri õigel ajal eesliikuva sõiduki aeglustumisele või peatumisele – või juhul, kui auto läheneb liiga kiiresti paigal seisvale sõidukile.

Kurvituled nähtavuse parandamiseks
Veel üks uuenduslik lahendus pimedas sõitmiseks on aeglasel sõidukiirusel töötav kurvitulede süsteem. Tegu on senise aktiivsete kurvitulede süsteemi edasiarendusega, mis valgustab ohutuma manööverdamise tagamiseks ala, kuhu poole juht rooli keerab.

Sõidureas püsimise abisüsteem
Sõidureas püsimise abisüsteem aitab juhil oma sõidureas püsida. Kui auto läheneb sõidurea eraldusjoonele ja hakkab oma sõidureast välja kalduma, rakendab süsteem roolile lisajõudu. Süsteem töötab kiirusel 65–200 km/h. Esmalt keerab sõidureas püsimise abisüsteem ise kergelt rooli, et aidata juhil auto tagasi soovitud kursile juhtida. Kui auto väljub sõidureast, annab tehnoloogia omapärase hoiatuse rooli puutevibratsiooni kaudu.

Pimenurga infosüsteem – parema nähtavuse tagamiseks
Volvo S60 ja V60 pakuvad radaripõhist pimenurga infosüsteemi (BLIS). Tehnoloogia suudab jälgida kuni 70-meetrist ala auto taga ja hoiatab juhti tagantpoolt kiiresti lähenevate sõidukite eest. Loomulikult annab süsteem juhile endiselt märku ka sõidukitest, mis jäävad auto mõlemal küljel peeglitest nähtamatusse pimenurka.

Volvo S60 Cross Country

E-Brošüür

Inglise keeles