Mida Volvo Assistance autoabi katab?

Volvo Assistance autoabi on tasuta maanteeabi, mida Volvo pakub auto teel katkiminemise korral. Volvo Assistance autoabi kehtib kolme aasta jooksul peale auto ostu ja registreerimist ning pikeneb seejärel aasta võrra iga kord kui autoga on Info-Auto volitatud esinduses läbitud Service 2.0 korraline hooldus.

Volvo Assistance autoabi teenust saab iga Volvo-omanik eraldi tasu eest soetada Info-Auto Volvo esindusest. 1-aastase Volvo Assistance autoabi teenuse hind on 45 €.

Kaetud on juht ja kuni 4 kaassõitjat (Volvo XC90 – 6 kaassõitjat). Kaetud on ka autoga veetav treiler või haagissuvila.

Volvo Assistance autoabi kaitseb Sind 24 tundi ööpäevas ja 365 päeva aastas. Sõltumata sellest, kas sõidad ringi Eestis või mõnes teises Euroopa riigis või oled hoopis kodus, helista lihtsalt meie tasuta telefoninumbril ja me pakume Sulle tuge nii kiiresti kui võimalik.

Võid helistada Volvo Assistance autoabisse, kui:

  • tekib mehaaniline või elektriline rike;
  • tekib probleem kütusega – see saab otsa, see pole õige või on saastunud;
  • tekib probleem võtmetega – need on jäänud autosse, kadunud või purunenud;
  • tekib probleem rehviga – läbitorge ja tühjenemine;
  • aku on tühi;
  • juhtub liiklusõnnetus, mille tagajärjel muutub auto liikumisvõimetuks;
  • esineb varguse katse või vandalismiakt, mille tagajärjel muutub auto liikumisvõimetuks;
  • auto varastatakse;
  • puhkeb tulekahju.

Mida Volvo Assistance autoabi pakub?

Kõigepealt pea nõu Volvo Assistance autoabi operaatoriga.

SINU AUTOLE:

  • Abi kohapeal

Me aitame Sul kohapeal saada oma auto jälle liikuma. Kui meil ei õnnestu autot tee ääres parandada, pukseerime selle lähimasse Volvo volitatud töökotta või Sinu soovil töökotta, kus Sa tavaliselt käid, kui see asub kuni 80 km kaugusel.

SULLE:

Kui Sinu auto on pukseeritud Volvo töökotta ja seda ei ole võimalik parandada nelja tunni jooksul või samal päeval:

  • jätka teekonda
    • taksoga, kui Sinu kodu on lähemal kui 80 km, maksimaalselt 50 euro eest;
    • rendiautoga, kuni Sinu auto saab parandatud, maksimaalselt kolm tööpäeva (see aeg võib paiguti erineda). (Õnnetuse, varguse ja vandalismi korral kehtib ainult ühepäevane kate. Palun võta lisasoodususte saamiseks ühendust oma kindlustusfirmaga);
    • rongiga, kõigile reisijatele 1. klassi pilet kuni 600 euro eest inimese kohta.
    Kui rongireis on pikem kui 6 tundi, siis
    • lennukiga – turistiklassi pilet kuni 600 euro eest inimese kohta
    • (Õnnetuse, varguse ja vandalismi korral pakutakse ainult rongiga sõitmise võimalust.)

VÕI

  • peatu hotellis

Kui Sinu kodu on kaugemal kui 80 km, võta hotellis tuba ja oota, kuni auto saab korda. Kõigile reisijatele kuni 4 ööd 100 euro eest (käibemaksuta) inimese ja öö kohta.

(Õnnetuse, varguse ja vandalismi korral kehtib ainult ühepäevane kate. Palun võta lisasoodususte saamiseks ühendust oma kindlustusfirmaga).

Lisasoodustused

Volvo Assistance autoabi on seotud auto, mitte omanikuga – igal juhil ja kaassõitjal on õigus abi saada. Täieliku ülevaate saamiseks selle kohta, mis on kaetud ja mis mitte, pea palun nõu Volvo Assistance autoabi operaatoriga, kes oskab vastata kõigile Sinu küsimustele.

Autole järele tulemine

Me maksame kuni 50 euro ulatuses kinni ühe inimese sõidu, kes tuleb parandatud autole taksoga järele, kui tee pikkus on alla 80 km. Kui tee pikkus on üle 80 km, siis maksame kinni 1. klassi rongipileti, või kui sõiduaeg ületab 6 tundi, siis turistiklassi lennupileti kuni 600 euro ulatuses.

Koduriiki viimine

Kui autot ei ole võimalik kolme tööpäeva jooksul parandada, maksab Volvo kinni auto (ning treileri või haagissuvila) koduriiki oma töökotta toimetamise ja kaassõitjate kojusõidu kulud vastavalt eelmises lõigus - “Autole järele tulemine” kirjeldatud tingimustele. Samuti tasume autos olevate esemete, näiteks pagasi ja lemmikloomade kliendile lähima Volvo esindaja juurde või kliendi koju toimetamise kulud. Sinu koduriiki toimetamist ootava auto (ja treileri või haagissuvila) võimalikud parkimistasud hüvitab Volvo kuni 100 euro ulatuses.

Teavitamine

Raskete õnnetuste, kiireloomuliste ja oluliste teadete korral võtab maanteeabi keskus ühendust Sinu pere, sugulaste, tööandja või äripartneritega.

Volvo Assistance autoabi kate ei hõlma

  • autosid, mis vajavad korralist hooldust;
  • autosid, mille Volvo volitatud töökoda on kutsunud ülevaatusele või remonti;
  • tuuleklaasi parandamist. Sellistel juhtudel koordineerime vahejuhtumit Sinu kindlusfirmaga ning kui autoga ei saa enam sõita, on Sul õigus saada lisateenuseid, mida Volvo autoabi pakub kuni ühe päeva jooksul;
  • raviteenuseid – kui pead reisi haiguse tõttu katkestama, võta palun ühendust oma reisikindlustuse pakkujaga;
  • vääramatu jõu põhjustatud juhtumeid;
  • Volvo mittetavapärasest kasutamisest, mitte-originaaltarvikute või -varuosade paigaldamisest/kasutamisest põhjustatud juhtumeid;
  • õnnetuse tõttu tekkinud kulusid, näiteks pagasi kahjustumist ja saamatajäänud tulu;
  • ärikasutuses olevad sõidukid, nagu taksod, õppe- ja rendiautod on kaetud ainult teeäärse remondi, pukseerimise ja teelt väljasõitnud auto tagasi teele toimetamise osas.

Riigid, kus kehtib Volvo Assistance autoabi kate

Andorra, Austria, Belgia, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Eesti, Gibraltar, Hispaania, Holland, Horvaatia, Iirimaa, Itaalia, Kreeka, Küpros (Küprosel kehtib kate ainult saare Kreeka osas), Leedu, Liechtenstein, Luksemburg, Läti, Makedoonia, Malta, Monaco, Norra, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Rootsi, Rumeenia, Saksamaa, San Marino, Serbia, Slovakkia, Sloveenia, Soome, Suurbritannia, Šveits, Taani, Tšehhi Vabariik, Türgi, Ukraina, Ungari, Venemaa (Venemaal kehtib kate ainult Peterburi, Moskva, Doni-äärse Rostovi, Togliatti ja Permi piirkonnas 50 km raadiuses linna välispiirist.).

Kuidas Volvo Assistance autoabiga ühendust võtta, kui vajad abi?

Eestis – helista 800 7777

Teistes riikides – helista +372 602 2365

Mida teha Volvo Assistance autoabiga ühendust võttes?

  • Toimeta auto võimalikult ohutusse kohta ja tähista see vajadusel ohukolmnurgaga.
  • Pane selga helkurvest ning veendu, et oled koos kõigi kaassõitjatega autost väljunud ja ootad nendega ohutus kohas.
  • Volvo Assistance autoabi numbrile helistades hoidke käepärast meeldetuletustega kaarti. Kaardil peaks olema lisaks auto numbrimärgile kirjas ka Sinu Volvo kerenumber (VIN). Kui kaardil ei ole VIN-i, leiad selle armatuurlaualt, kui vaatad juhi poolel läbi tuuleklaasi, või kontrollid juhtpaneeli keskkonsooli menüüd MY CAR.
  • Kui auto on varustatud funktsiooniga Volvo On Call, vajuta seda nuppu.
  • Kui funktsiooni Volvo On Call ei ole, kasuta Volvo Assistance autoabi meeldetuletuste kaardil toodud numbrit ja ütle operaatorile:
    • oma nimi;
    • numbrimärk ja VIN;
    • auto mudel ja värv;
    • võimalikult täpselt oma asukoht;
    • mobiiltelefoni number, millel Sinuga saab ühendust võtta.