ROOTSI GRAATSIA

Harmooniline disainipuhas, lihtne luksus täiendatud ohutuse ja mugavusega kõigi 7 reisija jaoks.

Täiesti uus Volvo XC90

Täiesti uus Volvo mudel XC90 on visuaalselt silmatorkav, premium-kvaliteediga seitsmekohaline maastur, mida iseloomustavad maailma juhtivaimad turvasüsteemid, uus jõuallikate tehnoloogia, konkurentsitult parim võimsuse ja kütuseökonoomsuse suhe ning ainult ülivõrdeid vääriv siseviimistlus.

Täiustatud mudel XC90 tähistab uut peatükki Volvo ajaloos, kajastades ettevõtte uut disainisuunda ning ühendades endas majasiseselt välja töötatud uusi tehnoloogiaid ja uut skaleeritavat sõidukiarhitektuuri.

KUJUNDUS

Volvo uus nägu

Täiesti uus XC90 on esimene Volvo, mis kannab ettevõtte uut, rohkem esiletõusvat rauamärki. Sellel on ikooni staatusesse tõusnud nool, mis on elegantselt ühel joonel piki esivõret diagonaalselt kulgeva joonega. Koos T-kujuliste Thori vasarast inspireeritud päevasõidutuledega esindab rauamärk Volvo järgmiste põlvkondade autode täiesti uut, kordumatut ja enesekindlat nägu.

Volvo XC90 suurem, uue topograafiaga kapott, vööjoon ja teravama kujuga õlad, mis sulanduvad tätoveeringusarnaste uute tagatuledega, on oluline disainisignatuur, mis kantakse edasi kõikidesse järgmistesse mudelitesse.

Visuaalse jõulisuse lisamiseks külgedele on Volvo XC90 valikus erinevate mõõtudega veljed kuni 22 tollini.

Luksuslik salong

Volvo XC90 salong on kõige luksuslikum, mis Volvo on seni kujundanud. Kõige silmapaistvam omadus on tahvelarvuti sarnane puuteekraan, mis on täiesti uue juhtimissüsteemi keskpunktiks. Selle praktiliselt ilma nuppudeta süsteemi lihtsus võimaldab oluliselt suurendada vaba pinda ja annab meile võimaluse kasutada nüüdisaegset, luksulikku sisearhitektuuri.

Täiesti uue XC90 salongis on kvaliteetne Nappa nahk ja puit kombineeritud käsitööna valminud elementidega, milleks on näiteks Rootsi kuulsa klaasitootja Orreforsi kristallklaasist valmistatud käigukanginupp ning teemantikujulised start/stopp ja helitugevuse reguleerimise nupud.

Uue viimistlustaseme strateegia

Volvo Carsi uus viimistlustasemete strateegia meenutab kahe oksaga puud. Tüveks ehk põhitasemeks on Kinetic, millele järgneb väga konkurentsivõimeline Momentum.

Puu kaheks oksaks on Inscription ja R-Design. Kui Inscriptioni pakett on mõeldud klientidele, kes eelistavad elegantset välimust ja luksuslikku kogemust, siis R-Designi iseloomustab sportlik ja dünaamiline aura.

Põhimõtteliselt asendasime eelmise tipptaseme Inscriptioni ja R-Designi versioonidega. Neid mõlemaid iseloomustab täiuslikum sisu, mis on hoolikalt valitud, rõhutamaks nende eristuvat individuaalset isikupära.

Uued istmed

Volvo Carsi tuntakse juba autotööstuse kõige mugavamate istmete poolest. Uus XC90 tugevdab seda mainet veelgi, pakkudes uudse konstruktsiooniga istmeid, mis jätavad rohkem ruumi nii teisel kui kolmandal istmereal istujatele. Tänu sellele on täiustatud mudel XC90 tõepoolest 7-kohaline auto.

Istme kogu konstruktsioon on ergonoomilise kujuga, mis sarnaneb inimese selgrooga. Tänu reguleerimisvõimaluste rohkusele leiab igaüks sobiva istumisasendi. Uute istmete lisavarustuses on kohandatavad küljepolstrid, istmepadja pikendus ja massaažifunktsioon.

Teisel istmereal on kolm eraldi istet, millel kõigil on ka kallutusfunktsioon. Istmeid saab nihutada ette-taha, mis võimaldab suurendada jalaruumi kolmandas istmereas istujate jaoks või pakiruumi, kui kolmas istmerida on ühetasaseks kokku klapitud. Lisavarustuses on integreeritud istmekõrgenduspadi keskmisel istmel.

Kolmanda istmerea istmed pakuvad mugavust ka üle 170 cm pikkustele kaasreisijatele.

VEERMIKUD JA JÕUALLIKAD

Täiesti uus veermik

Mis puudutab sõidudünaamikat, siis tagab täiesti uus XC90 premium-klassi maasturile omase sujuva ja kindla sõidukogemuse, seda koos täpse juhitavuse ja suure reageerimiskiirusega. Veermiku konstruktsioon on täiesti uus nii ees kui ka taga.

Veermik koosneb topeltõõtshark-esivedrustusest ja uuest hoob-vedrustusest taga, milles kasutatakse uut, kergmetallist põikiasetsevat lehtvedru. Volvo XC90 lisavarustuses on elektrooniliselt juhitav õhkvedrustus, millel on viis režiimi.

Võimsuse ja kütuseökonoomsuse konkurentsitult parim suhe Täiesti uue Volvo XC90 mootorivalikus on kaheliitrised nelja silindriga Drive-E jõuallikad, mida kõiki iseloomustab sooritusvõime ja kütuseökonoomsuse esmaklassiline kombinatsioon.

Mudelivaliku tipp XC90 “Twin Engine” on varustatud elektrimootori ja 2-liitrise nelja silindriga üle- ja turbolaadimisega bensiinimootoriga, mis tagab konkurentsitult parima võimsuse ja väikese heitmetaseme suhte – ligi 400 hj, kui süsinikdioksiidi (CO2) heitmetase on vaid 64 g/km.

Tavasõitudeks on mõeldud vaikimisi aktiveeruv hübriidrežiim. Ent juht saab vaid ühe nupuvajutusega lülituda ümber linnasõiduks sobivale vaiksele ja heitmevabale elektrimootorile, mis võimaldab sõita umbes 40 km. Vajadusel saab juht kohe valida uuesti bensiini- ja elektrimootori kombineeritud jõudluse. Kombineeritud pöördemoment on üle 600 Nm, tänu millele kiirendab Volvo XC90 0-100 6,4 sekundiga.

Kõikehõlmav valik teisi mootoreid

Volvo XC90 mootorivalikus on 2017. mudeliaastast ka topeltturbo ja uuendusliku Power-pulse tehnoloogiaga D5 diiselmootor (võimsus 235 hj/173 kW, max. pöördemomendiga 480 Nm), mida iseloomustab klassi väikseim kütusekulu 5,7 l/100km ja D4 turbodiisel (võimsus 190 hj/140kW, pöördemoment 400 Nm), mille kütusekulu on 5,2 l/100km.

Volvo XC90 mootorivalikus on ka topeltturboga diiselmootor D5 (võimsus 225 hj ja pöördemoment 470 Nm), mida iseloomustab klassi väikseim kütusekulu - umbes 6l / 100 km ja D4 turbodiisel (võimsus 190 hj ja pöördemoment 400 Nm), mille kütusekulu on umbes 5l / 100 km.

Valikus on kaks bensiinimootorit. Esimene on ülelaaduri ja turbomootoriga T6, mille võimsus on 320 hj ja maksimaalne pöördemoment 400 Nm. Teine on T5, mille samad näitajad on vastavalt 254 hj ja 350 Nm.

Kõikide mootoriversioonide standardvarustuses on 8-käiguline automaatkäigukast.

SENSUS

Kõige nüüdisaegsem juhtimissüsteem turul

Uus Sensuse kasutajaliides on kahtlemata kõige nüüdisaegsem auto juhtimissüsteem turul. See süsteem muudab täielikult auto juhtimise kontseptsiooni.

Traditsioonilisi nuppe ja juhtseadiseid asendab sujuv ja intuitiivne koostöö suure tahvelarvuti sarnase puuteekraani, roolile paigutatud juhtseadiste ja võimeka hääljuhtimissüsteemi vahel.

Tänu digitaalsetele näidikutele ja juhi ees, silmade kõrgusel olevale ekraanile, on kõige olulisem teave vajadusel alati kättesaadav.

Sensus tagab mugava juurdepääsu paljudele erinevatele pilvepõhistele rakendustele. Auto salongis saab kasutada selliseid suurepäraseid teenuseid nagu internetiraadio, ühendatud navigeerimissüsteem, parkimiskoha leidmine ja selle eest tasumine, muusika sujuv voogedastus, võimalus peegeldada Apple’i ja Androidi seadmed puuteekraanile ja neid seal kasutada, juurdepääsupunkt tahvelarvuti kasutamiseks autos ja paljud teised.

Lisaks sellele, et auto annab teile teada, millal on vaja töökoda külastada, võib ta kokku leppida sobiva aja Volvo esinduses.

Digitaalne töömeisterlikkus

Ainulaadse digitaalse töömeisterlikkuse ja interaktiivse disaini aluseks on tihe koostöö klientidega. Avaekraani ülesehitust võib kirjeldada kui kogumit paindlikest klotsidest, millest igaühel on oma põhifunktsioon.

Kõige üleval on navigeerimine, seejärel meedia ja siis telefon. Telefoni juhtnupud, rakenduste ikoonid ja kliimasüsteemi juhtnupud asuvad madalamal, et need oleksid hõlpsalt kättesaadavad ja kasutatavad.

Ajal, mil üks klotsidest muutub suuremaks, et kogu vajalik teave ära mahutada, surutakse teised kokku, ent need jäävad endiselt nähtavaks ja on kohe juurdepääsetavad.

Tänu sellele on puuteekraan erakordselt kasutajasõbralik ja funktsioonide vahetamiseks ei ole vaja iga kord peamenüüsse naasta.

Neljatsooniline kliimasüsteem

Täiesti uue Volvo XC90 saab varustada neljatsoonilise kliimasüsteemiga, mida ees ja teisel istmereal istujad saavad eraldi reguleerida. Olenevalt turust kuulub eraldi kliimaseade kolmandal istmereal istujate jaoks standard- või lisavarustusse.

Kuigi Volvo Carsi õhupuhastussüsteem CleanZone on juba üks efektiivsematest turul, lisati selle täiustamiseks süsteemile uus filter, mis puhastab tõhusamalt sissetuleva õhu väikestest ja kahjulikest osakestest ning saastast.

Üks parimatest helisüsteemidest maailmas

Uus süsteem on üks parimatest helisüsteemidest autotööstuses. Volvo XC90sse on paigaldatud kõige täiuslikum helisüsteem, kuhu kuuluvad D-klassi 1400 W helivõimendi ja 19 Bowers & Wilkinsi kõlarit. Sellesse kuulub ka üks esimestest õhkventilatsiooniga bassikõlaritest autos. Tegelikult muudab see kogu auto salongi hiigelsuureks bassikõlariks.

Heli ajastuse haldamiseks ja kõlarite koordineerimiseks kasutatakse uusimat helitöötlustarkvara. See toob autosse maailmatasemel tõetruu heli emotsionaalse kogemuse.

OHUTUS JA TUGI

Kõige täiuslikum standardne turvapakett

Täiesti uues XC90s on kõige täiuslikum ja tehnoloogiliselt kõige keerukam turvapakett, mis on autotööstuses saadaval. Sellesse on integreeritud kaks maailma esimest turvatehnoloogiat: teelt väljasõitmise hoiatussüsteem ja automaatne pidurdamine ristmikel.

Turvalise maandumise funktsioon tagab, et teelt väljasõitmise korral tuvastab Volvo XC90 olukorra ja pingutab turvavööd, et hoida autos viibijad oma kohal. Selgroovigastuste vältimiseks on istme ja istmeraami vahel energiat neelav süsteem, mis toetab vertikaalset rindkeret, mis võib tõusta, kui auto maandub hooga maapinnale.

Volvo XC90 on esimene auto maailmas, milles kasutatakse tehnoloogiat, mis rakendab automaatselt pidurid, kui auto peaks pöörama vastutulevale autole ette. Seda juhtub tihti linnas tiheda liiklusega ristmikel ja samuti kiirteedel, kus on lubatud suuremad kiirused.

City Safety nime alla on koondatud kõik Volvo Carsi automaatpidurdussüsteemid, mis kuuluvad ka täiesti uue XC90 standardvarustusse. Nüüd tuvastab see süsteem auto ees olevaid sõidukeid, jalgrattureid ja jalakäijad, seda nii päeval kui ka öösel.

Automaatne juhiabi liiklusummikutes

Juhti abistav täiustatud isekohanduv püsikiirusehoidja koos juhiabisüsteemiga tagab turvalise ja mugava poolautomaatse juhtimise, järgnedes automaatselt eesolevale sõidukile aeglaselt liikuvas autokolonnis. Kiirendamine, pidurdamine ja nüüd ka juhtimine toimuvad automaatselt.

Selleks, et juhil oleks täielik ülevaade toimuvast ka manööverdamisel ja tagurdamisel piiratud aladel, on täiesti uus XC90 varustatud 360° täisvaate funktsiooniga, mis annab juhile linnulennul vaate auto ümber toimuvast nii, et kõikidest kaameratest saabuv info ühendatakse digitaalselt üheks 360° kujutiseks. Parkimisabisüsteem võimaldab nüüd parkimistaskusse automaatselt tagurdada.

Täiesti uus Volvo XC90

Rohkem infot

volvocars.com eestikeelsel lehel

Täiesti uus Volvo XC90

E-Brošüür

Inglise keeles