Pressiteade •

Volvo Cars püstitas 2018. aastal uue globaalse müügirekordi, ületades verstaposti 600 000

Volvo Cars püstitas 2018. aastal uue globaalse müügirekordi, ületades esmakordselt ettevõtte ajaloos müügieesmärgi 600 000 sõidukit aastas. Ettevõte müüs 2018. aastal 642 253 sõiduautot, mis on 12.4 protsenti enam kui varasemal aastal. Volvo Cars on ülemaailmse müügirekordi saavutanud nüüdseks viis aastat järjest. 2017. aastal müüdi 571 577 sõidukit.

2018.aastal saavutatud uus müügirekord kinnitab Volvo uuendatud mudelivaliku edukust. Eriti suur nõudlus on mitmeid auhindu pälvinud SUV mudelite järele kõikides peamistes regioonides – Ameerika Ühendriikides, Hiinas ja Euroopas. Detsembris müüdi 60 157 Volvo sõiduautot, mis on varasema aastaga võrreldes 2.8 protsenti rohkem.

Lõppenud aastal kasvas müük Ameerika Ühendriikides 20.6 protsenti, sel perioodil müüdi 98 263 sõidukit. Müügikasvule aitasid enim kaasa SUV mudelivaliku head tulemused, milles oli suurim osatähtsus XC60-l. USA-s toodetav uus S60 on nüüdseks samuti müügiesindustesse jõudnud ja peaks kindlasti kaasa aitama 2019. aasta müügitulemustele. Detsembris müüs Volvo Cars Ameerika Ühendriikides 8826 sõiduautot.

Müük Hiinas kasvas 14.1 protsenti, aasta jooksul müüdi 130 593 sõidukit. Kasvu mõjutasid eeskätt Hiinas toodetavad XC60 ja S90 mudelid. Detsembrikuus müüdi 11 868 sõiduautot, mis on varasemaga võrreldes 17.9 protsenti enam.

Euroopa möödunudaastased tulemused olid samuti tugevad. Müük kasvas varasema aastaga võrreldes 6.4 protsenti, müüdi 317 838 sõidukit. Kasvumootoriteks olid uued V60 ja XC40 mudelid. Detsembris müüdi Euroopas 29 469 Volvo sõidukit.

Globaalselt oli 2018. aastal enimmüüdud mudel Volvo XC60, mida müüdi 189 459 (2017: 184 966), sellele järgnesid XC90, müügimahuga 94 182 (2017: 87 518) ja Volvo V40/V40 Cross Country, 77 587 (2017: 95 370). XC40 müüdi aasta jooksul 75 828 ja S90 müügimaht oli 57 142 (2017: 46 602) sõidukit.

04. 01. 2019