Kui mingi sõiduki osa vajab tootmisdefekti tulemusena remonti või parandamist, remonditakse või vahetatakse see tasuta ükskõik millises Volvo müügiesinduses või Volvo volitatud teeninduses hoolimata sõiduki omandiõiguse muutumisest garantiiperioodi ajal.
Sõiduki garantii hakkab kehtima päeval, mil uus auto tarnitakse esimesele jaeostjale ning kehtib 3 aastat läbisõidupiiranguta. Garantiiperiood müügiesinduse näidissõidukitele või ettevõtte autodele algab sõiduki kasutuselevõtu päevast (mitte päevast, mil sõiduk esimest korda jaemüügil müüdi).
Osad, mida vahetatakse korralise hoolduse käigus, on tootmisdefektide osas garantiiga kaetud. Garantiiperiood kehtib osadele korralises hoolduses ettenähtud vahetamishetkeni ega ületa sõiduki garantii ajalist ja läbisõidupiiri. Selle kohaselt on hoolduse osad: süüteküünlad, õlifiltrid, õhufiltrid, õietolmufiltrid, kütusefiltrid, ajamirihmad ja määrdeained.
Garantii ei hõlma sõlmi või osi, mida reguleeritakse või vahetatakse tavalise teeninduse või hoolduse ajal (juhul kui tööd ei ole vaja teostada tootmisdefekti otsese tulemusena). See kehtib järgmiste sõlmede või osade puhul:
Volvo ei vastuta remondi ega vahetuse eest, mis tuleneb otseselt:
Volvo originaalvarustusele (v.a. kingiks saadud osad), mis on paigaldatud Volvo müügiesinduses 1 kuu või 1500 km jooksul (kui kilometraaž täitub varem) alates sõiduki müügikuupäevast, kehtivad samad garantiitingimused ja -aeg nagu sõiduki garantii puhul.
Garantii hõlmab sõiduki värvipinna materjali- või värvimisdefektidest tingitud vigu ja kõrvalekaldeid (värvipinnale kehtivate nõuete kohaselt). Vajalik remont tehakse igas Volvo müügiesinduses või Volvo volitatud teeninduses täiesti tasuta, olenemata sõiduki võimalikust omanikuvahetusest garantiiperioodil.
Värvipinna garantii algab sõiduki garantiiga samal ajal. Mõlema garantii kestus on sama.
Kui mingil sõidukikere osal ilmneb korrosiooni tõttu läbiv roostekahjustus, remonditakse või vahetatakse kahjustatud paneel(id) ükskõik millises Volvo müügiesinduses või volitatud Volvo teeninduses täiesti tasuta hoolimata sõiduki omandiõiguse muutumisest. Läbiv kahjustus tähendab ava, mis korrosiooni tõttu läbib kere seest- või väljastpoolt tootmis- või materjalidefekti tõttu.
Korrosioonikaitse garantiiaeg algab sõiduki garantiiga samal ajal ja selle kestus on 12 aastat.
Volvo ei vastuta remondi ega vahetuse eest, mis tuleneb otseselt:
Teie hübriidsõidukis kasutatakse liitiumioonakut. Garantii katab liitiumaku töö rikkeid ja kõrvalekaldeid või selle materjali- ja teostusdefekte.
Hübriidaku garantii kehtib kuni 5 aastat või 100 000 km (kui kilometraaž täitub varem) ning see algab sõiduki garantiiga samal ajal.
Hea hooldus algab kodus. Teie sõiduki õiget hooldust ja kasutamist on kirjeldatud omaniku käsiraamatus ja käesolevas teenindus- ja garantiiraamatus. Nõuetekohase hoolduse ja kasutamisega väldite olulisi remondikulusid, mis tulenevad väärast kasutamisest, hooletusest või ebapiisavast hooldusest ning see võib aidata sõiduki müümisel selle väärtust suurendada.
Kasutusjuhendist leiate juhiseid lihtsateks kontrollimisteks, mida omanik või kasutaja peaks regulaarselt tegema. Need on ettevaatusabinõud teie sõiduki ohutu ja töökindla kasutamise tagamiseks ja neid ei tohi eirata.
Veenduge, et kogu nõutav hooldus on teostatud ja on kasutatud materjale, mis vastavad Volvo tehnilistele tingimustele.
Viige oma sõiduk Volvo müügiesindusse või Volvo volitatud teenindusse garantiiremondiks või -hoolduseks kindlasti niipea, kui olete defekti avastanud. See vähendab defekti mõju teie sõidukile ja vajaliku remondi ulatust.
Hoidke kviitungeid tehtud hooldustööde kohta autos ja veenduge, et märge hoolduse kohta registreeritaks alati käesolevas teenindus- ja garantiiraamatus.
Hooldage kindlasti värvkatet ja keret, puhastades seda regulaarselt vastavalt Volvo juhistele. Viige oma sõiduk Volvo müügiesindusse või Volvo volitatud teenindusse garantiiremondiks või -teeninduseks kindlasti niipea, kui olete korrosiooni avastanud. See vähendab korrosiooni mõju teie sõidukile ja vajaliku remondi ulatust.
Korrosioonigarantii alla ei kuulu veljed, kroomliistud, põrkerauad, kerelaiendid ning uste ja luukide hinged.
Keskkonna huvides on tähtis teie sõiduki kõik osad võimalikult paremini taaskasutusse anda. Kui teie sõiduk läheb utiliseerimisele, tuleb see üle anda sertifitseeritud taaskasutusettevõttele. Lisateabe saamiseks pöörduge Info-Auto poole.
Väga tähtis on teha sõiduki kasutusea jooksul kõik hooldused käesolevas juhendis esitatud teenindusintervalle (kilomeetrites või ajas - olenevalt sellest, kumb täitub enne) arvestades. Selleks et ka edaspidi Volvo garantii eeliseid kasutada, on tarvilik:
Iga teeninduse täpne sisu sõltub mudelist ja ka sõiduki vanusest ja läbisõidust. Info-Auto annab teile soovi korral hooldustabeli, milles on kirjas kõik teie sõidukile kohaldatavad teenindustööd.
Volvo garantii välistab vastutuse igasuguse ajakulu, ebamugavuse, veo ärajäämise või juhusliku või tuleneva kahjustuse eest, mis teil (või kellelgi teisel) selle garantiiga kaetud defekti tõttu võib tekkida.
Volvol on maailma enamikus piirkondades ulatuslik teenindusvõrk. Volvo garantii alusel võib teha remonditöid iga volitatud Volvo müügiesindus või teenindus.
Tavaolukorras ei tohi teilt nõuda tasu ühegi garantiitöö eest, mille teostab Volvo müügiesindus või Volvo volitatud teenindus.
Reisil olles olete kohustatud esitama koos sõidukiga teile väljastatud teenindus- ja garantiiraamatu (mis näitab teie õigust garantiile ja sisaldab asjakohaseid hoolduse ja teeninduse andmeid). Kui te ei saa seda teha, peab müügiesindus küsima nõu riiki importijalt või müügiettevõttelt.
Erandjuhtudel võidakse teil paluda tasuda remondi eest, mida Volvo garantii tegelikult katab. Sel juhul säilitage arve ja võimaluse korral vahetatud osad, et koju tagasi pöördudes saaks teie kohalik müügiesindus korraldada vajaduse korral kohe nende hüvitamise.
Kui teenindus on nõutav, süttib juhi infoekraanil teabesümbol ja ilmub teade.
Teie abistamiseks ilmub teeninduse meeldetuletus kolme astmena:
Teenindusintervall määratakse järgnevate tegurite alusel:
Üldjuhul määrab teeninduse aja auto läbisõit, kuid ka aeg ja mootori töötundide arv on määravad tegurid. Näiteks kui auto iga-aastane läbisõit on väike, peab see ettenähtud teeninduse ikkagi läbima. Sellisel juhul on aeg määrava tähtsusega. Kui aga autol on suur läbisõit, määrab teeninduse aja läbisõit.
Konkreetse auto teenindusintervall sõltub ajast, läbisõidust ja mootori töötundide arvust. Oluline on järgida teie autole välja töötatud teenindusprogrammi.
Erilistes sõidutingimustes võib teenindusintervall olla ettenähtud ajast ja läbisõidust lühem. Kui teenindus on nõutav, ilmub juhi infoekraanile vastav teade.
Tegemata või vääralt teostatud hoolduse korral garantii tühistatakse. See võib põhjustada auto kasutamisel probleeme, millel on kulukad tagajärjed. Seetõttu pöörduge teeninduse meeldetuletuse ilmumisel niipea kui võimalik Volvo volitatud teenindusse. Teenindusprogramm võib ka riigiti erineda. Lisateabe saamiseks pöörduge Volvo volitatud teenindusse.
Kõikidele Volvo sõiduautodele kehtib 20 000 kilomeetrine läbisõiduintervall.
Teeninduse meeldetuletus ilmub juhi infoekraanile:
Volvo pikendatud garantiiga pikendate oma sõiduki garantiid 1-3 lisa-aastat – kokku kuni viis aastat. Volvo pikendatud garantii saate oma sõidukile osta Info-Autost kehtiva garantii jooksul.
Info-Autost saate oma Volvole osta lisagarantii nii Info-Autost uuena soetatud sõidukile kui ka mujalt ostetud Volvole, mille tootjapoolne sõidukigarantii on kehtiv.
Kui mingi sõiduki osa vajab tootmisdefekti tulemusena remonti või parandamist, remonditakse või vahetatakse see Info-Auto Volvo müügiesinduses tasuta hoolimata sõiduki omandiõiguse muutumisest garantiiperioodi ajal.
Volvo pikendatud garantii katab teie sõiduki mehaanilisi ja elektrilisi osi ja nende vahetust tehniliste või elektriliste rikete korral. Volvo pikendatud garantii ei hõlma sõlmi või osi, mida reguleeritakse või vahetatakse tavalise teeninduse või hoolduse ajal (juhul kui tööd ei ole vaja teostada tootmisdefekti otsese tulemusena). See kehtib järgmiste sõlmede või osade puhul:
Volvo ei vastuta ühegi remondi või vahetuse eest, mis on vajalik järgmiste asjaolude otsese tulemusena:
Volvo pikendatud garantii on kehtiv ainult juhul kui sõidukile on teostatud kõik tootjatehase nõuetele vastavad korralised hooldused ja remonttööd Volvo ametlikus esinduses Eestis, Info Auto AS-is, kogu pikendatud garantii perioodi jooksul.
Kui teie sõidukil tekib rike välismaal, palun toimetage oma sõiduk lähimasse Volvo volitatud esindusse. Paluge teha kindlaks rikke põhjus ja selle kõrvaldamise kulud. Teil tuleb esialgselt oma Volvo parandamise kulud ise kanda. Paluge arvele märkida ostjaks AS Info-Auto. Naastes Eestisse esitage arve ja sellega kaasnevad dokumendid Info-Auto Volvo esindusse ning teile hüvitatakse põhjendatud kulud.
Volvo pikendatud garantii on seotud teie sõidukiga ja tõstab selle väärtust uue omaniku jaoks, kui otsustate sõiduki maha müüa. Veenduge, et kõik Volvo pikendatud garantiiga kaasnevad dokumendid antakse uuele omanikule üle. Uus omanik peab Volvo pikendatud garantii üleandmisest teavitama Info-Auto AS-i, et garantii jääks kehtima ja tema andmed saaksid registreeritud.
Volvo pikendatud garantiil on kaks võimalust:
Info-Autost ostetud Volvo sõidukitele
4 aastat läbisõidupiiranguga 150 000 km - 499 €
5 aastat läbisõidupiiranguga 150 000 km - 849 €
Volvo pikendatud garantiid saab osta sõidukile kehtiva garantiiaja ajal.
Mujalt ostetud Volvo sõidukitele
2-aastase tootjapoolse sõidukigarantii puhul 4 aastat läbisõidupiiranguga 150 000 km - 899 €
2-aastase tootjapoolse sõidukigarantii puhul 5 aastat läbisõidupiiranguga 150 000 km - 1 299 €
Volvo pikendatud garantii saab osta sõiduki tootjapoolse sõidukigarantii kehtivuse ajal.
Customer Lifetime varuosagarantii kehtib varuosale, mille defekt on tekkinud tootmisest või materjalist ja mis põhjustab selle talitushäire või piiratud funktsionaalsuse muul põhjusel, kui normaalne kulumine või sõiduki kasutamine vastavalt tootja poolt ettenähtud reeglitele. Kui Volvo volitatud teenindus tuvastab, et varuosa puhul esineb tootmis- või materjalidefekt, vahetatakse või parandatakse selline varuosa Volvo kliendi jaoks tasuta Volvo volitatud teeninduses vastavalt käesolevatele tingimustele.
Customer Lifetime varuosagarantii algab järgmisest päevast pärast seda, kui autoomaniku jaoks lõppeb tavaline varuosagarantii, ehk siis aasta pärast varuosa soetamist ja Volvo volitatud teeninduses auto külge paigaldamist.
Customer Lifetime varuosagarantii on kehtiv, kui:
Customer Lifetime varuosagarantii katab kõiki Volvo mehaanilisi ja elektroonilisi varuosi, mille klient soetab ja paigaldab samas Volvo volitatud teeninduses, välja arvatud varuosi, mis on loetletud allpool.
Customer Lifetime varuosagarantii ei kehti varuosadele, mis olid sõiduki külge paigaldatud soetamise hetkel, või asendati seoses kaebustega auto rikete kohta nii Volvo sõiduki tehasegarantii või lisagarantii kehtivuse ajal.
Lisagarantiid ei kehti varuosadele, mis kuuluvad tavapärase teeninduse või hoolduse raames reguleerimisele või asendamisele, täpsemalt:
Customer Lifetime varuosagarantii ei kehti alljärgnevatel tingimustel
Customer Lifetime varuosagarantii kehtimise eelduseks on ostuarve olemasolu.
Kui varuosa tootmisdefekt avaldub Customer Lifetime varuosagarantii kehtivuse ajal, on klient kohustatud auto toimetama Volvo volitatud teenindusse esimesel võimalusel pärast defekti tuvastamist. Volvo volitatud teenindus informeerib klienti soovi korral rikke põhjusest.
Customer Lifetime varuosagarantii kehtivuse ajal on kliendil defektse varuosa korral õigus ainult varuosa parandusele või asendusele Volvo volitatud teeninduse otsusel. Kui defektne varuosa kuulub Customer Lifetime varuosagarantii alla, siis Volvo volitatud teenindus parandab defektiga varuosa tasuta või asendab varuosa uuega. Volvo volitatud teenindus täidab oma ülesandeid tavapärastel tööaegadel ja teostab vajalikud parandused mõistliku aja jooksul.
Kliendil on õigus kasutada Customer Lifetime varuosagarantiist tulenevaid õigusi ükskõik millises Balti riigis asuvas Volvo volitatud teeninduses või teistes Euroopa Liidu riikides ja programmis osalevates riikides asuvates Volvo teenindustes.
Customer Lifetime varuosagarantii säilimiseks on vaja jälgida, et sõiduki teenindusintervallid vastaksid Volvo hooldusraamatus toodud soovitustele. Customer Lifetime varuosagarantii säilimiseks, peab sõiduki korraline hooldus toimuma mitte hiljem kui üks kuu või 1500 km pärast teenindusintervallis ettenähtud aega.
Defektse varuosa parandamise või asendamise nõudmise tingimuseks on ka asjaolu, et varuosa parandamise või asendamise vajadus tekkis Customer Lifetime varuosagarantii kehtivuse ajal.
Täiendavalt peaks klient Customer Lifetime varuosagarantii säilimiseks:
Customer Lifetime varuosagarantii ei sisalda Volvo või Volvo volitatud teeninduse mingeid kohustusi kompenseerida kliendile ükskõik milliseid kulusid, kasumi kaotust, ajakadu või muid kliendile tekkinud kahjusid, mis tekkisid sõiduki Volvo volitatud teenindusse transportimisel, või mis tekkisid seetõttu, et klient ei saanud sõidukit kasutada, kuna Volvo volitatud teeninduses teostati Customer Lifetime varuosagarantii alla käiva varuosa parandustööd.